HAHAHA

okej hahaha, jag suger på det här med bloggar.. jag skrev ju i förra inlägget att jag skulle börja blogga när jag har tråkigt. Det gick ju helt åt pipan och som ni då kanske förstår betyder ju det att jag aaaldrig har tråkigt eftersom jag aldrig bloggar! ;) Och sen skulle jag ju börja med "dagens pose" det kan ni ju bara glömma för det pallar jag inte med :) Ni får helt enkelt nöja er med att jag updaterar kanske 1 gång om året hhaha.. gud jag är tråkig.

MEN, jag har varit i usaaa!! Fett nice var det, så mycket fooolk, så mycket liiiivv, sen kommer man hem till sverige igen och så är det helt dött här, inget folk, inget liiiv.. aja, jag hade det as kul där i alla fall för er intresserade :D Puss, nu ska jag fortsätta att göra ingenting!

Kommentarer
Postat av: Dolli

SV: Tack ! :D

2010-07-05 @ 18:08:29
URL: http://dollithedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0