Tjooho

CHA CHA BLOGGEN! haha nej jag skojar :) nu tänker ni säkert "oj va rolig hon var nu.. hon har säkert världens dåligaste humor -.-" Men då säger jag till er: Min humor äääger, suck on that! :)

Jag vill bara ta upp en sak som t.ex i videobloggar så brukar oftast alla "små-bloggar" säga "cha cha bloggen" eller liksom hälsa till bloggen. Det förstår jag inte, vadå förväntar dom sig ett svar av bloggen eller? När man gör videoblogg så ska man väll hälsa till sina läsare? För det är ju dom som läser bloggen, man ska ju inte hälsa till sin egen blogg.. om ni förstår vad jag menar? Jag tycker det ändå är konstigt.. :o

Menmen egentligen så var det inte det jag ville säga utan jag har en great nyhet! Jag ska börja blooggaaa!!! (när jag har tråkigt) För jag kommer nog glömma bort det som jag gjorde innan haha. Jag har ju inte bloggat på typ hela detta året :)

Och jag ska ha en ny kategori den ska heta "Dagens pose" för det är ju tråkigt med alla som har "Dagens ouftit" och sånt.. man måste ju variera sig lite! Och jag börjar redan idag med den kategorin så i nästa inlägg så för ni minsann se nått fantastiskt! :)

PUUUUUUUSS alla snela heztar <3

Kommentarer
Postat av: Dolli

fin blogg :) <3

2010-06-15 @ 14:09:22
URL: http://dollithedoll.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag är med och tävlar om en systemkamera.

Snälla rösta på min bild! --> http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=395



Jag fyller 20 år i sommar så denna systemkamera vore en utmärkt present!



Jag tackar alla ifrån djupet av mitt hjärta och själ till er som röstar

2010-06-19 @ 14:18:08
URL: http://kaarleksbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0