TÄVLING HOS ANGELICA BLICK!

Jo nu är det såhär underbara vänner, att jag är med och tävlar om 2 otroligt snygga,underbara, festliga tygpåsar! Helt seriöst jag har länge velat ha en sånhär tygpåse eftersom min nuvarande väska (tygpåse) som jag har nu är helt trasig så när jag går på stan så helt plötsligt trillar sakerna ut.. men jag vill inte ha någon vanlig väska och har inte heller hittat någon fin tygpåse :(

MEN NU! perfekta tävlingen, kanske blir räddandet på alla mina pinsamma stunder jag har haft på stan än så länge :)



Ser ni? GUDOMLIGA!

länk till tävlingen om ni också vill vara med :) http://angelicablick.se/2010/august/tavling-vinn-tygpasar-fran-wholesomeconcept.html#comment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0